رائٹس واچ | 13 مئی 2023

0
56

شوہر نے مبینہ بے وفائی پر بیوی اور مبینہ آشنا کو گولی مار دی

ڈیرہ مراد جمالی کے علاقے منگولی میں میر خالد نامی شخص نے بیوی سمیت دو افراد کو گولی مار کر قتل کر دیا۔ قتل کے پیچھے محرکات کا تعلق مشتبہ کفر سے بتایا جاتا ہے۔

متاثرین امیر حمزہ اور ناز گل کو گولیاں لگنے سے کئی زخم آئے اور وہ موقع پر ہی دم توڑ گئے۔ مجرم میر خالد موقع سے فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا۔ پولیس نے ملزمان کے خلاف مقدمہ درج کر لیا ہے اور فی الحال مزید تفتیش کر رہی ہے۔

گرفتاریاں: بہری نابالغ لڑکی کے ساتھ دو ملزمان کی زیادتی 

پولیس نے دو افراد کو بہری کمسن بچی کے ساتھ جنسی زیادتی کے الزام میں گرفتار کر لیا۔

یہ واقعہ اس وقت پیش آیا جب ایک شخص نے نو سالہ بچی کو، جو کہ گونگا بھی ہے، کو اپنی رہائش گاہ پر آمادہ کیا جب وہ اپنے گھر کے باہر کھیل رہی تھی۔ اس کی تلاش کرنے پر گھر والے اس شخص کے گھر میں داخل ہوئے اور اسے لڑکی کے ساتھ زیادتی میں مصروف پایا، جب کہ اس کا بھائی صحن میں کھڑا تھا۔

عینی شاہدین کو دیکھ کر ملزمان موقع سے فرار ہوگئے۔ ابتدائی طور پر، کمیونٹی کے عمائدین نے متاثرہ کے خاندان کو قانونی کارروائی سے روکنے کی حوصلہ شکنی کی، لیکن بالآخر 11 مئی کو متاثرہ کی والدہ کی جانب سے مقدمہ درج کرایا گیا۔ لڑکی کو طبی معائنے کے لیے ہسپتال منتقل کر دیا گیا ہے، اور ملزمان کو پولیس نے اپنی تحویل میں لے لیا ہے۔ حکام

کراچی میں آزادانہ شادی پر گولی لگنے سے ایک شخص جاں بحق

ابراہیم حیدری کے ایم ایم میں گولی لگنے سے ایک شخص جاں بحق ہوگیا۔ پولیس کے مطابق جمعہ کو کراچی میں کالونی… متاثرہ 27 سالہ علی گوہر نے حال ہی میں اپنی پسند کی شادی کی تھی۔

اس نے جس عورت سے شادی کی اس سے پہلے تین شادیاں ہو چکی تھیں اور ان شادیوں سے اس کے بچے بھی تھے۔ پولیس کا خیال ہے کہ خاتون کے رشتہ دار، جو شادی سے ناخوش تھے، اس جرم میں ملوث ہو سکتے ہیں۔

مقتول کی لاش کو قانونی کارروائی کے لیے جناح پوسٹ گریجویٹ میڈیکل سینٹر لے جایا گیا۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here