لاہور میں شوہر اور ساس کے ہاتھوں آگ لگنے والی خاتون جاں بحق

لاہور کے علاقے اچھرہ میں ایک خاتون فائزہ لیاقت جسے اس کے شوہر اور ساس نے آگ لگا دی تھی، المناک طور پر چل بسی۔ فائزہ لیاقت، جس کی اسد کے ساتھ شادی کو تقریباً دو سال ہو چکے تھے اور ان کا ایک بیٹا بھی تھا، ابتدائی طور پر اپنے سسرال والوں سے جھگڑے کے بعد اپنے والدین کے گھر واپس آگئی تھی۔ تاہم، بعد میں اس نے اپنے شوہر اور اس کے خاندان کے ساتھ صلح کر لی۔

17 ستمبر کو اسد اور اس کی والدہ عظمیٰ بی بی نے مبینہ طور پر فائزہ کو آگ لگا دی۔ طبی علاج کروانے کے باوجود، وہ بالآخر ہفتے کے روز اپنے جلنے کے زخموں سے چل بسی۔ ملزمان کو گرفتار کر لیا گیا ہے، پولیس مزید تفتیش کر رہی ہے۔

نور مقدم اور سارہ انعام کے والدین نے چیف جسٹس سے فوری انصاف کی اپیل

نور مقدم اور سارہ انعام کے والد شوکت مقدم اور انعام الرحیم نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے چیف جسٹس آف پاکستان (سی جے پی) پر زور دیا کہ وہ اپنی بیٹیوں کے قتل کے مقدمات کی سماعت تیز کریں۔ شوکت مقدم نے سارہ انعام کی موت کے دردناک حالات اور فوری انصاف کی ضرورت پر زور دیا۔ انہوں نے نور مقدم کے کیس کی مثال دی جہاں ان کے قاتل کو دو بار سزائے موت سنائی گئی لیکن مقدمہ سپریم کورٹ میں زیر التوا ہے۔ شوکت مقدم نے عدالت عظمیٰ سے درخواست کی کہ قانونی نظام پر عوام کا اعتماد ختم ہونے سے بچنے کے لیے فوری کارروائی کی جائے۔

انعام الرحیم نے شیئر کیا کہ ان کی بیٹی سارہ انعام اپنے شوہر کے گھر میں محفوظ نہیں ہیں اور تفتیش کے دوران پولیس کے تعاون پر ان کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے مخالف وکیل کی طرف سے کیس کو طول دینے کی کوششوں پر افسوس کا اظہار کیا اور چیف جسٹس سے مطالبہ کیا کہ وہ اپنا کیس فوری طور پر نمٹائیں، اور تجویز پیش کی کہ حکومت انصاف کے لیے کیس میں فریق بنے۔

ٹھٹھہ میں مسیحی برادری کے ساتھی کے اغوا کے خلاف ریلی

عرفان مسیح کے حالیہ اغوا کے خلاف ٹھٹھہ میں مسیحی برادری، محکمہ ریونیو کے ملازمین اور سول سوسائٹی کی تنظیموں کی جانب سے احتجاجی ریلی نکالی گئی۔ مسیح کو ایک ہفتہ قبل کندھ کوٹ میں ہنی ٹریپ سکیم کا شکار ہونے کے بعد اغوا کیا گیا تھا۔

ان کے اغوا کاروں نے ان کی رہائی کے لیے ایک ارب روپے تاوان کا مطالبہ کیا ہے۔ مالی مجبوریوں کی وجہ سے صرف 20,000 روپے کی پیشکش کے باوجود خاندان کی درخواست مسترد کر دی گئی۔ اہل خانہ اور مظاہرین اب نگراں وزیر اعلیٰ اور وفاقی حکام سے عرفان مسیح کی رہائی کے لیے مدد کی اپیل کر رہے ہیں، کیونکہ انہیں خدشہ ہے کہ وہ اغوا کاروں کی حراست میں شدید اذیتیں برداشت کر رہے ہیں۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here