رائٹس واچ | 3 مئی 2023

0
66

انسداد ڈکیت آپریشن میں ڈی آئی جی کی جانب سے 96 ماورائے عدالت قتل کا دعویٰ

ڈی آئی جی مظہر نواز شیخ نے آئی جی پی غلام نبی میمن کو رپورٹ کیا کہ بالائی سندھ کے دریائی علاقوں میں ڈاکو گینگ کے خلاف جاری آپریشن میں صرف لاڑکانہ پولیس رینج میں 96 خطرناک ڈاکو مارے گئے جن میں چھ سرغنہ بھی شامل ہیں اور 434 سرگرم گروہوں کا پردہ فاش کیا گیا ہے۔

لاڑکانہ میں پولیس نے 1,658 ملزمان کے ساتھ مقابلے کیے اور 2,477 ڈاکوؤں اور دیگر ملزمان کو گرفتار کیا جبکہ 1,353 شہریوں کو اغوا ہونے سے بچایا۔ مزید یہ کہ 301 مشتبہ ڈاکو اور سماج دشمن عناصر کو زخمی اور گرفتار کیا گیا۔ پولیس نے 11,839 مفرور اور 15,826 اشتہاری مجرموں کو بھی گرفتار کیا ہے۔

ملزمان سے پکڑے گئے اسلحے میں 100 کلاشنکوف، 25 رائفلیں، 481 شاٹ گن، 1531 پستول، سات دستی بم اور 7903 زندہ گولیاں شامل ہیں۔ ڈی آئی جی شیخ نے لاڑکانہ پولیس کی کارکردگی کو سراہتے ہوئے مستقبل میں مزید کامیابیاں حاصل کرنے کا یقین دلایا۔

 

بہاولنگر میں بیوی اور بہنوئی پر تشدد اور تذلیل کرنے والا شخص گرفتار

بہاولنگر میں ایک شخص نے مبینہ طور پر بیوی اور بہنوئی کو تشدد کا نشانہ بنا کر ان کے بال کاٹ ڈالے۔ خاندان کی مداخلت کے بعد جوڑے کی صلح کی کوشش ناکام ہو گئی۔

متاثرہ کے شوہر اور اہل خانہ نے علیحدگی کے لیے درخواست دائر کرنے پر اس سے رنجش کا اظہار کیا اور اسے تشدد کا نشانہ بناتے رہے۔ مقتول کے بھائی کو بھی ان کے غصے کا سامنا کرنا پڑا۔

واقعے کی اطلاع پولیس کو دی گئی اور ملزم کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔

مظفر گڑھ میں کمسن بچی پر کتے کو چھوڑنے والا شخص گرفتار

مظفر گڑھ میں ایک شخص کو کم سن بچی پر کتے چڑھانے کے جرم میں گرفتار کر لیا گیا جس سے وہ شدید زخمی ہو گیا۔

ڈسٹرکٹ پولیس آفیسر سید حسنین حیدر نے واقعہ کا نوٹس لیتے ہوئے ملزم کے خلاف مقدمہ درج کرنے کا حکم دیا۔ اس شخص، جس کی شناخت ڈیوڈ مسیح کے نام سے ہوئی ہے، کا لڑکی کے گھر والوں سے جھگڑا ہوا تھا، اس سے پہلے کہ وہ اپنے پالتو کتے کو اس پر چڑھا دے۔

لڑکی، مہوش (8) کو علاج کے لیے اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔ مسیح پر پاکستان پینل کوڈ (PPC) کی دفعہ 328A اور 289 کے تحت فرد جرم عائد کی گئی۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here